csütörtök, július 9

Csajos téma: csajok és a Budapest Butik figyelmébe

Ma jártam a Múzeum körúton és felfedeztem egy igazi csajoknak való különlegességet: egy boltot, ami igazi kis ékszerdoboz, a szó szoros értelmében, ugyanis ékszereket árulnak. Karkötőket, nyakláncokat, mobilfityegőket, de leginkább: fülbevalókat. Színek szerint csoportosítva rengeteg kisebb-nagyobb tollas, gyöngyös, üveg, műanyag, fémes, csillámos függő lóg az állványokon, alig győztem válogatni köztük. Főleg, hogy jelenleg minden féláron kapható, még július folyamán, mert aztán sajnos megszűnik. :(
Addig viszont bizsu-rajongóknak erősen ajánlott megrohamozni a helyet. City Queens névre hallgat, valahol a meki és az ofotért között keressétek, pont az ELTE épületével szemben.

1 megjegyzés:

írta...

Szia! Nagyon kösz, h szóltál! Kitettem a Bp Butikra, és a Kata sem haragudott, hogy elloptam a képét : )