vasárnap, július 5

Blogger-bánat

Ma újabb reklamációt kaptam, mely szerint ha továbbra is hetente egyszer firkálok csak ide, akkor eggyel kevesebb Tücsökzene-előfizetőm lesz. Másoknak a tudatalattijuk keres magyarázatot a hiányomra és rémálmaikban halálnak halálával halok meg az orruk előtt. Pedig jajj, ha tudnátok, hogy valójában mennyire nagyon élek... és hát hogy lehet már nyugodtan írni, ha egyszer ÁLLANDÓAN TÖRTÉNIK VALAMI???

Most is épp a fejem fáj, mert mindjárt leszakad az ég, de eddig meg kibírhatatlan meleg volt, délután békávézhattam egy jót a kánikulában feleslegesen, délelőtt bedöglött a kocsi, tegnap a traumatológia ügyeleten ültünk öt órát, mert tegnapelőtt szívem legcsücskébb csücske (akinek én vagyok a szíve tücske) focizott és félvállról vette a kaput, de úgy alaposan, csütörtökön elfeljtettem színpadra kerülni, előtte meg hetek óta nem is tudom mik történtek már velem, jááááj, íííííííííí, beűűűűűűűűűűűű, hoppsz.

Na, ez így nem fog menni, vegyük inkább szépen sorjában.

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Jelentem, már jobban van a leányzó. :)

Etus