csütörtök, augusztus 28

Zöld, zöld, zöld...

Grün, grün, grün sind alle meine Kleider
Grün, grün, grün ist alles was ich hab'
Darum lieb' ich alles was so grün ist
Weil mein Schatz ein Jägermeister ist!

Nemtom kinek volt még része ilyen mókás német oktatásban, mint nekem, de a fenti dalocska az egyik első emlékeim közé tartozik a nagyanyanyelvem elsajátításának immár két évtizedes történetében. A németül nem tudók kedvéért:

Zöld, zöld, zöld az összes ruhám
Zöld, zöld, zöld mindenem amim csak van
Azért szeretek mindent ami zöld
Mert a kedvesem egy vadász

No, ha nem is vadász (bár egy Jägermeister ellen nem tiltkoznék!), hanem inkább zenész, és nem is egy, hanem mindjárt öt, és nem is a kedvesem, hanem a szívemcsücskei, most itt a lehetőség, hogy magamra aggassak minden zöld cuccot, és szeptember 5-én szurkoljak nekik a ZöldPardon tehetségkutatójának döntőjén. Érdemes belesni az oldalukra, több okból is:
  1. Vannak fent meghallgatható zenék, méghozzá jók
  2. Jonnak szép sárga a nyakkendője
  3. Van fent egy olyan link, hogy VIDEO, azt érdemes megnézni, márcsak azért is, hátha én is benne vagyok... ;)
  4. Lehet rájuk szavazni - igazából nem lehet, hanem kell
  5. Valaki nagyon vicces lelkesítő zöldségeket írt nekik, nemtom melyik haverjuk volt, biztos nem én (vagy mégis?)

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Jägermeisterről jut eszembe:
http://www.youtube.com/watch?v=SiJYMpy6y0M

Etus

Bogi írta...

LOL :)