csütörtök, február 7

Gryllus Boardicus - Fedélzeti Tücsök

Tegnap Rapid koncertsorozat volt az A38-on. A reklám szerint az est lényege az volt, hogy a hat leghülyébb underground zenekart sikerült egybegyűjteni. Ezt nehéz lenne megcáfolni. Kezdett a BoogieMamma, a Blekkendekker, Kiscsiga, Apró keblek dícsérete és az egyelőre felülmúlhatatlan Mi adtuk az EU-nak a legjobb nőket slágereikkel. Ez utóbbit ha meghallom, azonnal, mintegy varázsütésre jó kedvem lesz, és pattoghatnékom támad. Ugráltam is. :) Aztán meg rohantam vissza backstage, mert jött a Malacka és a Tahó szalonnazenekar, és hivatalos minőségemben az ő "sztárvendégük" voltam. Elnyomtunk egy jó roma Minden csajnál lácsó nótát, A-mollban. Ment, mint a karikacsapás. :)
Volt még utána Yellow Spots, akik nem normálisak. A Feri, a szadista című ópuszuk pl. kifejezetten ajánlott az ilyen magamfajta biológia tanárnéniknek, a miheztartás végett. A Vérfertőzés Texas szélén pedig annyira elvarázsolta Bálintot, hogy állítása szerint a Sweet Home Alabamát nem hajlandó többet normálisan eljátszani. Sebaj, azt majd játszom a SpaceJammel.
Volt még TimurLenk is, őket már nem is fejtem ki, elég legyen annyi, hogy szerintük az Éliás-Tóbiásra a legjobb rím a klausztrofóbiás... Nyáron kaptam belőlük extra adagot a Szigeten. Flesh-t nem hallottam, a Kovbojokat meg végképp hagyjuk...
Ja, backstage vicces hely az A38-on. Remélem még visszajutok valamikor. :)

2 megjegyzés:

Péter írta...

Nekem legjobban a nyersgesvontató - felnemfogható rím volt a kedvencem Malackától.

Bogi írta...

Nem is Te lennél... :D