kedd, január 15

Dzsesztetés

Ma színházban voltunk Etussal. Zenei darab, a Katonában, ennyit tudtunk az előadásról. Hát le a kalappal a produkció előtt. Összeszedtek mindenkit, aki tud zenélni a társulatban, és igazi kétórás jazz-koncertet adnak, profin, informatívan, tele humorral. Azt akartam írni eredetileg, hogy aki egy kicsit is tud zenélni, de az igazság az, hogy páran hihetetlen jó zenészek színész létükre. Mondjuk az is igaz, hogy aki igazán művész, az igen... Szerepel például az utóbbi évek két szépfiú üdvöskéje, Nagy Ervin és Fenyő Iván. (Őket mindig kicsit keverem, talán mert volt egy szintén színész magyartanárom, Fenyő Ervin, meg egy zenész némettanárom, Nagy Iván...) A nyitószám után, ahol többen énekelnek, fel is merült bennem, hogy felveszem a kívánságlistámra, hogy egyszer duettet szeretnék énekelni az isteni Nagy Ervinnel, (közvetlen amögé, hogy Jamie Winchester egyszer veregessen vállon egy dalom miatt), de aztán énekelt szólót, és úgy döntöttem, hogy bár nem tartom magamat egy hú de nagy wasistdas-nak, de inkább maradjunk annyiban, hogy inkább Nagy "johnsoldier" Ervin vegye fel a listájára, hogy egyszer énekelne velem duettet. Fenyő Iván viszont tud zongorázni, ihaj! Azt hiszem Keresztes Tamás a legsokoldalúbb, Pelsőczy Réka remek karakter, és jól halad a klarinétórákkal :) , Jordán Adél végre pozitív csalódást okozott, Rezes Juditnak meg isteni hangja van, dehát végül is musical szakon végzett. Kedvem lett volna a blues-osabb standard-eknél kicsit belehegedülni, dehát én meg végül is a Tücsök vagyok, úgyhogy ez sem meglepő...

3 megjegyzés:

Unknown írta...

Meglepő módon én is élveztem (ilyen társaságban! :) ), bár messze nem ez a kedvenc zenei stílusom.

Mindig eszembe jut azért a klasszikus vicc: Jamaicán elfogy az utolsó füves cigi. Egy óra múlva megszólal valaki: Mi ez a szar zene? :)

Etus

nezsike írta...

Toth, a különbség az, hogy ez a vicc a reggae-ről szól, a Dzsesztetés pedig a jazz-ről.

Bogi írta...

Szerintem is jó az a darab. :) Ha reggae-ről szólna, elmenekültem volna róla. :)