péntek, július 10

Van élet

Nem vagyok se gasztroblogger, se hobbi-szakács, és még csak a közösségi oldalakat sem szoktam elárasztani az általam elkészített és/vagy elfogyasztott fogások fotóival. De azért ma, amikor végre normális hőmérsékletű időjárás keretében sikerült egy jót sétálni a közeli piacon a gyerkőccel  (aki végre-valahára imádja a kenguruban közlekedést), majd utána hazaérve összedobtam az alább illusztrált pofon egyszerű, de szerintem mégis remekművet, akkor úgy éreztem, a világ mégsem csapta rám az ajtót és van élet kisgyerekes anyukák számára is. Ez itt kérem krumplifőzelék zsenge cukkinivel, friss petrezselyemmel és curry-vel. Spontán kombináció. Az egyik legimpozánsabb tulajdonsága, hogy kb. 200 forintba kerülhetett, és sokkal finomabb lett, mint bármi, amit hatszor ennyiért kiszállítanak nekem, vagy beszerezhető a közeli kifőzdékben. A másik csodás tulajdonsága, hogy nagyon gyorsan elkészült, és a gyerkőc végigaludta édesen, míg én alkottam. Csak a második kanálnál ébredt fel, de mentségére legyen mondva, hogy utána nagyon rendesen elnézelődött itt mellettem, míg én befejeztem az ebédelést. 
Persze nem először fordult elő, hogy sikerült gyerek mellett főzni, vagy bevásárolni. Főztem én már be idén 20 üveg eperdzsemet is. De valahogy ez a mai egy lelkileg frissítő élmény volt. Amúgy is egyre jobb buli ez a babázás, az ilyesmi meg hab a tortán. 
Piacra és postára amúgy gyerekkel érdemes járni: ő gyűjti a bókokat, én meg hamarabb kerülök sorra és minden kofától a legszebb árut kapom. De ezt azt hiszem más anyukák is megerősítették már előttem. Mindenesetre nagyon ajánlom mindenkinek a piacozást és a nyári friss zöldség-gyümölcs kínálatban való tobzódást. (Betoltam még ma vagy negyed kiló áfonyát is. Nyamm.) 



3 megjegyzés:

Kini írta...

3 hónap után általában történik valami varázslat, és visszatér az (új) élet. Hogy aztán 2 éves kor körül megint eltűnjön, de akkor már tudod, hogy ez csak átmeneti ;)

mary írta...

Hű, emlékszem, milyen büszke voltam magamra, mikor a kb fél éves Bandika mellett csináltam egy spenótos lasagnet! :D

sara jon írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.