péntek, november 27

Önkritika

O: Szóval mesélj, miért nem akarsz velem mostanában beszélgetni?
T: (hosszas mentegetőzős monológ) Hát tudod, az tényleg egy nagyon zűrös időszak volt, egy csomó mindennel egyszerűen képtelen voltam foglalkozni, meg hát az én lelkivilágom így meg úgy, hogy sose veszem észre időben, hogy valami gáz van, csak már későn, meg én magam sem értem, csak már utólag, hogy tulajdonképpen mi bajom is van vagy volt, pedig hát ugye mi tök jól kijövünk, ezzel nincs is nekem problémám...
O: Hát tudod, ha pasi lennék és így akarnál lekoptatni, most állati dühös lennék rád. :)
T: Ööö... hát ja, az exeim biztos tudnának mit mesélni... :-/

Kérek szépen egy Hogyan kezeljünk konfliktust másik nőnemű egyeddel, hogy ne érezzük úgy, mintha szakítanánk? - tanácsadókönyv nőknek c. könyvet. Az életem abszurd. Börleszk. Jelentkeznem kell egy élet-forgatókönyv író tanfolyamra is. Olyan nem szappanoperásra.

3 megjegyzés:

Richie írta...

az utóbbi időben elég sok rémesen hangzó tanfolyamot és könyvet kerestél...
nem lenne egyszerűbb egy kicsit befelé fordulni (valami világtól elzárt helyen...) és végiggondolni 1-2 dolgot? csak úgy preventive, mielőtt fejreállsz =)
nem mintha sok közöm lenne hozzá, de a "másik" Tücsök valahogy jobban teccik...

Bogi írta...

Uggyan Richie, ez is kell, hidd el! Egyesek szerint ilyenkor írom a legviccesebb dolgokat. :) Amúgy preventíve fejreállok, oszt akkor minden megint szép lesz. :)

Richie írta...

hát én sem a viccesség hiánya miatt "aggódtam" :-)