péntek, augusztus 29

Végrevégrevégre!!!!!!!!!

Életemben nem voltam még ilyen türelmes és visszafogott, de most végre megtörhetem a hallgatást, mert hivatalosan is megjelent az Aiming For Sunday első videoklipje, a Hide Away című számukhoz, amihez legnagyobb boldogságomra van némi közöm - onnantól kezdve, hogy azonnal beleszerettem, mikor még tavaly októberben Peti elpötyögte nekem zongorán egy szekszárdi közös haknizás két koncertje közötti szünetben és megemlítette, hogy jó lenne bele hegedű szerinte. Később jött a vonósnégyes ötlete, amihez összetoboroztuk a többi csajszit, majd néhány próba és irány az egész napos stúdiófelvétel. A klipforgatás is külön kaland volt (képzeljétek el, hogy én a grafomán, erről semmit, de semmit nem prüntyöghettem...). A forgatási helyszín lehet, hogy ismerős lesz néhány embernek, khm, izé, egyszer én is foglalkozhatok kicsit mással a munkahelyemen...
Lesz hivatalos bemutató is, szeptember 20-án este a Repeta Sarokban, lehet jönni örömködni velünk! És most, lássatok csodát:


1 megjegyzés:

Névtelen írta...

szept 20-án nem vagy Te már valahova hivatalos? :)

Etus