vasárnap, augusztus 31

Hat? Hááát...

Hát szóval, izé, az van, hogy ma úgy ébredtem, hogy most már inkább bio gyümölcs- meg paradicsomlére vágyom, meg zöldséglevesre. Kövezzetek meg, de elég volt ennyi. Így viszont nem maradtam ki a családi ebédből teljesen, kipiszkáltam a levesből néhány karika répát, meg picit csipegettem anyám remek almaágyon sült tengeri halacskájából. Inkább csak az alma részéből. Vacsira főztem magamnak póréhagymakrémlevest (próbáltam mérsékelten fűszerezni, de csak arra bírtam magam rávenni, hogy húsleveskocka helyett biozöldség ételízesítőt rakjak bele, meg sok színes borsot...), most pedig megyünk Marcsival ír kávézni. A gyomrom kímélése miatt csak a hallójáratainkat töltjük meg eme remek nedüvel. Ma lesz ugyanis az Irish Coffee állítólagos utolsó koncertje. Azért ebben én még nem lennék olyan biztos... pár év és tuti kezdik ők is a nagy "csakmostazegyszer, csakönöknek összeállunk újra" turnékat.

1 megjegyzés:

Kini írta...

Várjuk az elsp napi gasztronómiai beszámolót! ;)